بیش از 60 سال است که شرکت BK Precision در طراحی و ساخت ابزارهای تست و اندازه گیری معتبر و مقرون به صرفه شهرت و اعتبار خاصی برای تعالی ایجاد کرده است. محصولات این شرکت در طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله طراحی، تحقیق و توسعه، آزمایش خط تولید، تعمیر و نگهداری صنعتی و خدمات میدانی الکترونیکی استفاده می شود. ابزارهای اندازه گیری دقیق و تجهیزات استاندارد B&K در سطح گسترده ای از دانشگاه ها و دانشکده های فنی مهندسین و تکنسین های آینده را آموزش می دهند. B&K Precision در سال 1951 تأسیس شد و مقر آن در یوربا لیندا، کالیفرنیا است.

از سال 1951 نام دقیق B&K کیفیت، قوام و ارزش را نشان می دهد. BK Precision به تهیه محصولات و خدمات عالی با قیمت های مناسب افتخار می کند. صدور گواهینامه کامل توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO 9001: 2015) نشان دهنده تعهد به تعالی این کمپانی معتبر است. مأموریت BK Precision حفظ استانداردهایی است که باعث ایجاد شهرت، توسعه محصولات جدید برای پاسخگویی به نیازهای پیش رو، و ادامه ارائه محصولات و خدمات به مشتریان خود شده است که به آنها اعتماد میکنند.

BK Precision در پشت هر محصولی که به فروش می رساند ایستاده است. ضمانت های BK Precision در سراسر جهان معتبر است و خدمات و پشتیبانی جهانی را برای تضمین رضایت مشتریان ارائه می کنند. دفاتر BK Precision در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا برای اطمینان از تحویل سریع و پشتیبانی عالی از مشتری با شبکه بین المللی توزیع کنندگان مجاز همکاری می کنند.

مهندسان B&K Precision از تجهیزات همین کمپانی برای طراحی استفاده می کنند، بنابراین B&K Precision وظیفه ای شخصی برای تهیه محصولات با طراحی مناسب دارد تا نتایج مورد نیاز خود را به سرعت و با دقت ارائه دهد. تیم های مهندسی و طراحی B&K Precision دائماً در تلاشند تا خانواده کالای خود را بهبود بخشند و محصولات جدیدی را برای پاسخگویی به خواسته های روزافزون صنعت بکار گیرند.

B&K طیف کاملی از ابزارهای تست و اندازه گیری عمومی را ارائه می دهد. محصولات اصلی B&K Precision شامل منبع تغذیه و بارهای الکترونیکی DC، ژنراتورهای سیگنال (خصوصاً ژنراتورهای عملکردی)، اسپکتروم آنالایزرها، اسیلوسکوپها، آنالایزر طیف و مولتی متر هستند. B&K Precision یک مجموعه کامل از دستگاه برنامه نویسی، پرای و کابلهای مخصوص دوربین ها، تسترهای برق و باتری و تسترهای پارامترهای محیط زیستی را ارائه می کند. همچنین مجموعه ای از پرابها، آداپتورها و لوازم جانبی اضافی را تولید می کنند تا تست برای کاربران آسان تر گردد.

محصولات BK Precision با ضمانت هایی که قطعات و نیروی کار را تأمین می کند، در سراسر جهان مؤثر است. تکنسین های داخلی BK Precision به طور مستقیم با شما کار می کنند تا هر نوع کالیبراسیون یا تعمیرات لازم را انجام داده و از عملکرد بهینه اطمینان حاصل کنید.

تاریخچه

BK Precision مانند بسیاری از شرکتهای الکترونیکی در یک گاراژ شروع به کار کرد. در سال 1948، هنگامی که آمریکایی ها تعداد زیادی تلویزیون را خریداری کردند، کارل کرن، کارآفرین شیکاگو و شریک زندگی وی فیلیپ بان به نیاز به نگهداری مجموعه های اغلب غیرقابل اعتماد پاسخ دادند. بان و کرن از کمبود تجهیزات برای آزمایش آسان قطعات تلویزیون، ناامید شدند و اقدام به ساخت دستگاه های خود کردند و شرکت خدمات تلویزیون مرکزی را افتتاح کردند. شغل آنها به سرعت رونق گرفت به نحوی که تسترهای CRT و آزمایش کننده های لوله خلاء را به سایر فروشگاه های خدمات تلویزیونی فروختند. مهندسان B&K زمین جدیدی را شکستند و چندین حق اختراع را در زمینه تجهیزات تست تلویزیون به دست آوردند و به سرعت شرکت را به سمت رهبری در سراسر جهان در اندازه گیری الکترونیکی سوق دادند.

در سال 1961، کارل کورن B&K Precision را تحت یک شرکت حمایتی به نام Dynascan قرار داد، که شامل بسیاری از شرکت های الکترونیکی بود. یکی از این شرکتها به نام کبرا الکترونیک برای تسلط بر پدیده رادیویی ("Citizen's Band "CB) بود. Korn با توجه به تمرکز بر روی رادیوها، B&K Precision را فروخت. B&K با وجود نقل و انتقالات مکرر بین اشخاص مختلف، همچنان به تولید محصولات تست و اندازه گیری با کیفیت بالا ادامه داد.

در سال 1996، مهندس ویکتور تولان، مالک جدید B&K Precision شد که خط تولید محصولات در سطح گسترده را راه اندازی کرد. این شرکت همچنین به منظور خدمت رسانی بهتر به مشتریان بین المللی بر پایه پایگاه آمریکایی خود گسترش پیدا کرد. دفتر مرکزی شرکت برای ارائه خدمات بهتر به آسیا به جنوب کالیفرنیا نقل مکان کرد. در سال 2004، B&K حضور خود را در اروپا از طریق خرید شرکت Sefram Instrument برای برآوردن نیازهای مشتری در منطقه گسترش داد.

B&K Precision از روزهای خود در گاراژ کارل کورن فاصله زیادی داشته است، اما به آرمانهای تجاری نوآوری، انعطاف پذیری و خدمات مشتری که آنها را از ابتدای کار فروتنانه در آمریکا راهنمایی کرده است، پایبند هستند و به همین دلیل در حال رشد میباشند. بازار جهانی کنونی انها در چهار قاره خدمات و پشتیبانی ارائه می دهد و تیم طراحی آنها منابع خود را از کشورهایی چون رومانی، اسرائیل و تایوان جذب می کند.

خانواده شرکت های B&K
آمریکای شمالی - B&K Precision
دفتر مرکزی BK در یوربا لیندا کالیفرنیا، بیشتر کارکردهای اداری و اجرایی را شامل تحقیق و طراحی، خدمات پس از فروش و فروش و بازاریابی را انجام می دهد. اقلام موجود در انبارهای کالیفرنیا به شمال، مرکز و آمریکای جنوبی تجهیز ارسال می کنند و مرکز خدمات آنها پشتیبانی مشترک را به تک تک مشتریان ارائه می دهد.

اروپا - Sefram
مشتریان اروپایی ما از طریق شعبه Sefram ما با B&K بیشتر آشنا شده اند. دفاتر Sefram در سنت ایتن فرانسه در حال حاضر از مشتریان در اروپا، خاورمیانه و آفریقا پشتیبانی می کند.

آسیا -  B+K Precision Taiwan
در آسیا از طریق زیر مجموعه B+K Precision Taiwan خدمت رسانی می کنند. دفتر آنها در تایپه فروش، خدمات و پشتیبانی توزیع را به مشتریان در آسیا ارائه می دهد.

خدمات پشتیبانی
در B&K Precision، آنها متعهد هستند تا پشتیبانی عالی و خدمات به مشتریان را برای کاربران حال حاضر و آینده محصولات خود ارائه کنند، و تلاش می کنند تا به طور مداوم عملکردهای خود را بهبود بخشند. آنها مرتباً در حال به روزرسانی قابلیت ها و خدمات خود هستند و روش های جدید پشتیبانی را برای رفع نیازهای متغیر مشتریان با ارزش خود اضافه می کنند.

پشتیبانی فنی
برای کمک به مشتریان خود، سرعت و کارآمدی را سر رشته فعالیتهای خود قرار می دهند تا ثابت کنند که ابزارها به بهترین وجه مناسب عمل میکنند، آنها منابع جامعی را در وب سایت خود ارائه می دهند از قبیل: مجموعه داده ها، کتابچه راهنمای کاربر، تصاویر محصول با وضوح بالا، راهنماها و ابزارهای انتخاب، نرم افزار، کلیپ، راهنمای محصولات، و اطلاعات "از کجا بخریم". اگر نمی توانید اطلاعات مورد نظر خود را برای استفاده از وب سایت پیدا کنید، می توانید با ما به عنوان نماینده فروش تماس بگیرید و با یک مهندس مجرب و با دانش کامل درباره محصولات صحبت کنید که بتوانند در مورد برنامه و الزامات شما صحبت کنند.

اگر با ابزاری که قبلاً خریداری کرده اید مشکل دارید، ما در تهیه محصول، استفاده یا عیب یابی محصول به شما کمک می کنیم. می توانید با مرور پایگاه اطلاعاتی یا وب سایت ما، نیاز خود را پیدا کنید یا می توانید مستقیماً از طریق ایمیل یا تلفن با ما تماس بگیرید که به موقع توسط یک مهندس واجد شرایط پاسخ داده می شود.

کالیبراسیون و تعمیر
تمامی تجهیزات B&K با ضمانت 1 ، 2 یا 3 ساله در برابر نقص از تاریخ اصلی خرید گارانتی می شوند. ضمانت های B&K در سراسر جهان معتبر است و از طریق شبکه جهانی شرکت های همکار و مراکز خدمات اختصاصی برای ارائه رضایت شما خدمات و پشتیبانی را ارائه می دهند.

B&K تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از مشتریان خود حتی پس از یک مدت طولانی از عدم تولید محصول انجام می دهد. هدف آنها ارائه خدمات و تعمیر محصولات B&K حداکثر 7 سال پس از تاریخ منسوخ شدن آنها است، به شرط آنکه قطعات یدکی همچنان در دسترس باشند.