MULTIMETRIX 

"اندازه گیری راحت با بهترین قیمت"

این کمپانی در سال 2003 طی امضا قرارداد همکاری فنی و مهندسی با گروه CHAUVIN-ARNOUX تاسیس و شروع بکار نمود و همواره بصورت پویا و کوشا در جهت پیشرفت و ترقی در زمینه طراحی و نوآوری تجهیزات اندازه گیری فعالیت داشته است و امروزه به عنوان نام شناخته شده در پهنه وسیعی از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ،همچنین ساختمانی و نیروگاهی در سراسر دنیا است.

تحقیق، نوآوری و قابلیت اطمینان بالای محصولات ،دفتر نمایندگی در سراسر دنیا ، کمپانی MULTIMETRIX را به عنوان پیشرو در صنعت ساخت تجهیزات اندازه گیری به صورت جهانی معرفی کرد.همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین ماشینها و نرم افزارهای پیشرفته و نوین جهت ساخت و تولید و نیز انجام تعداد زیادی از تستهای عملکردی بر روی هر محصول از ویژگیهای شاخص کمپانی MULTIMETRIX به منظور متمایز ساختن کیفیت و عملکرد از سوی این کمپانی می باشد. در حال حاضر بیش از هزاران عدد از محصولات کمپانی MULTIMETRIX  در بیش از 50 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته است. کلیه تست های کنترل کیفیت زیر نظر متخصصین گروه Chauvin Arnoux انجام و سپس محصولات که غالبا با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله همراه هستند راهی بازارهای تجاری میگردند.

تائیدیه های بسیار معتبر کسب شده از سوی سازمانهای بازرسی و بیمه تجهیزات مهندسی و زیست محیطی و کیفیت توسط کمپانیMultimetrix به شرح ذیل است:

  • انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد (CE)
  • سازمان بیمه تجهیزات مهندسی آمریکا (FM)
  • سازمان صدور تائیدیه ایمنی تجهیزات آمریکا(VL)
  • سازمان طبقه بندی و صدور تائیدیه زیست محیطی نروژ
  • سازمان جهانی صدور تائیدیه های فنی و زیست محیطی(Burea Veritas)  و ...

محصولات این کمپانی عبارت است از:

WEB SITE:       www.multimetrix.fr

کاتالوگ محصولات کمپانی مولتیمتریکس را از       اینجا       دانلود کنید.

کاتالوگ جامع محصولات گروه Chauvin-Arnoux  فرانسه را از  اینجا  دانلود کنید


 ادامه