Chauvin Arnoux

Chauvin Arnoux، نام تجاری اصلی این گروه ، طیف گسترده ای از ابزارهای اندازه گیری قابل حمل را برای صنعت ، بازرسان ، تاسیسات ساختمانی ، ادارات دولتی و غیره ارائه می دهد.

طیف گسترده تولیدات، ما را قادر می سازد بر اساس استانداردها، انتظارات مشتریان را در زمینه های زیر پاسخ دهیم:
 

دانش ما – تست و اندازه گیری

  • شبکه برق-اندازه گیری و آزمایش-از تولید تا مصرف

برق از زمان تولید در سدها و نیروگاه‌ها تا رسیدن به نقاط مصرف، مسیر بسیار پیچیده ای را طی میکند که لازم است در این مسیر بر اساس استانداردها، سطح ایمنی برای کلیه افراد و تجهیزات پیرامونی فراهم شود. همچنین در مسیر انتقال برق، گروه‌های عملیات اندازه‌گیری و تعمیر و نگهداری، نقشی غیر قابل انکار را ایفا می‌کنند. در این راه کمپانی CHAUVIN ARNOUX طیف گسترده‌ای از ابزارهای صنعتی و آزمایشگاهی و اندازه‌گیری را پیشنهاد می‌کند

  • ایمنی الکتریکی

این بخش شامل بررسی ویژگی های ضروری مدار زمین، مقادیر مقاومت عایق، تداوم، هادی ها و سیستم های حفاظتی می باشد. برای حصول اطمینان در این قسمت تجهیزاتی مانند تسترهای زمین، کلمپ‌ها، تست های عایق، مولتی‌فانکشنهای دو و یا چند منظوره و دوربین‌های ترموگرافی ابزارهایی بسیار مهم هستند که کمپانی CHAUVIN ARNOUX  به همین منظور، ابزارهایی قدرتمند را مهندسی و تولید نموده است.همچنین طیف وسیعی از ابزارهای ویژه برای سیستم های انتقال و توزیع را از تجهیزات اندازه‌گیری سیستم زمین دکل‌های انتقال تا انواع میکرو اهم سنج ها و رادیومترها را پیشنهاد می‌کند.

  • آزمایش و تست

برای تضمین ایمنی مردم و اموال آنها، هر کشوری مقررات مربوط به بهره‌برداری از تاسیسات برق و تجهیزات را تعریف می‌کند. برای بررسی انطباق با این مقررات و استاندارها، عملیات ضروری معمولا شامل آزمایش و تست های عینی است.

CHAUVIN ARNOUX به عنوان ایده‌پرداز در زمینه تست و اندازه‌گیری، ابزارهاییی ایده آل برای انجام این‌گونه از تست‌ها را پیشنهاد می‌کند.

  • ایمنی برق ماشین آلات و سوئیچگیرهای نصب شده

برای انجام اندازه گیری قبل از راه اندازی و یا در فواصل منظم بعد از راه‌اندازی، می توان از مولتی فانکشنهای دو و یا چند قابلیته، تجیهزات تست دستگاه‌ها و دوربین های ترموگرافی استفاده کرد که کمپانی Chauvin arnoux  تکیه‌گاهی قوی در این خصوص به حساب می‌آید.

  • کیفیت برق

کیفیت برق ارائه شده به مشترک یک ویژگی فنی مهم برای اطمینان از عملکرد اسمی تجهیزات برقی می‌باشد. CHAUVIN ARNOUX با داشتن انواع دیتالاگرها و تجیهزات آنالایزر پر قدرت می‌تواند برای انجام بررسی جامع از کیفیت عرضه برق به کلیه متخصصین کمک نماید.

  • تست‌های الکتریکی فشارضعیف

CHAUVIN ARNOUX برای اندازه‌گیری‌های لحظه‌ای و تست در این زمینه، مولتیمترها و کلمپ مترهای مختلفی را تحت مارک های CHAUVIN ARNOUX و Metrix ارائه می دهد که عملکرد، ایمنی و طراحی قدرتمند آن‌ها به طور گسترده ای توسط مهندسین و مراجع معتبر تایید شده است.

  • تست پارامترهای محیطی

تجهیزاتCHAUVIN ARNOUX  برای اندازه‌گیری کیفیت هوا، سطح روشنایی، قرار گرفتن در معرض سر و صدا و میدان های الکترومغناطیسی، برای سنجش مخاطرات مخاطره آمیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

  • آسیب‌شناسی حرارتی

دوربین های حرارتی Chauvin Arnoux برای تشخیص هر گونه نقص یا ناهنجاری‌های ناشی از پل‌های حرارتی، عایق‌بندی و مسائل آب‌بندی استفاده می‌شوند.

  • تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی

تیم های تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌های دقیقی را با استفاده از تست ها و اندازه‌گیری‌ها با هدف شناسایی و تصحیح ناهنجاری‌ها در تاسیسات قبل از کاهش و یا توقف تولید انجام می‌دهند. ابزارهای Chauvin Arnoux  به طور گسترده‌ای در برنامه‌های تعمیر و نگهداری کاربرد دارند.

  • آزمایشگاه های آموزشی و تحقیق و توسعه

به منظور آموزش‌های تخصصی،Chauvin Arnoux  ارتباط نزدیکی با بخش آموزش و تحقیقات ایجاد کرده است که "باشگاه اندازه‌گیری" که شامل دو قشر کارکنان و اساتید حرفه تست و اندازه‌گیری می‌باشد، شاهدی بر این ادعا است که هدف آن این است که نگرانی‌های آموزشی و صنعت را از لحاظ اندازه‌گیری به اشتراک بگذارند و راه‌حلی عملی و علمی بر پایه منطق برای آن ترسیم کنند.

  • آموزش متوسطه - آموزش عالی - آموزش و پرورش حرفه ای

گروهChauvin arnoux  تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی قدرتمندی را به منظور آموزش‌های الکترونیک ساده تا موارد پیچیده در طیف تولیدات خود گنجانده است تا سطح وسیعی از مراکز اعم از مدارس فنی، کلاس های فیزیک - شیمی در دبیرستان های عمومی تا دانشگاه ها، کالج های فنی، مدارس مهندسی و سازمان های آموزشی حرفه ای بتوانند با خیالی آسوده به ترویج اصول صحیح دانش بپردازند.

  • تجهیزات آموزشی و موارد شبیه سازی

در کنار تجهیزات تست و اندازه گیری مرسوم، Chauvin arnoux تجهیزات آموزشی مختلفی برای نشان دادن پدیده‌های الکتریکی به روشی ساده از انواع شبیه‌سازهای جریانی، جعبه‌های دکودر، اسیلوسکوپ‌ها و کسینوس فی مترها فراهم آورده است که این تجهیزات قابلیت استفاده در آزمایشگاه‌های شبیه سازی نصب تجهیزات الکتریکی – آزمایشات برق و اثر انواع هارمونیک‌ها – آزمایشگاه‌های مایکروویو - آزمایشگاه مادون قرمز ترموگرافی و غیره را دارا می‌باشند.

  • کیفیت، استانداردها و مسئولیت زیست محیطی

CHAUVIN ARNOUX دارای گواهینامه ایزو 9001 برای فرایندهای طراحی، ساخت و تجاری سازی است. همچنین گواهینامهISO 14001 ، اراده‌ای عملی برای آشتی دادن و احترام به تجارت و محیط زیست را نشان می دهد.

CHAUVIN ARNOUX متعهد به رویکرد طراحی محیط زیست (Eco conception  در فرانسه) برای توسعه محصولات خود است. به طور خاص، این رویکرد شامل اهداف بازیافت محصول و استفاده مجدد از محصول است. انتخاب مواد، مصرف برق، اندازه مدار چاپی و روش های تولید همه در دستیابی به این اهداف کمک می کنند.
CHAUVIN ARNOUX در تطبیق فرایندهای تولید خود موفق به کاهش اثرات زیست محیطی شده و شرایط الزامات استاندارد RoHS را در محدود کردن استفاده از مواد خطرناک خاص تحقق بخشیده است. و اما CHAUVIN ARNOUX مصمم است که به خوبی از استانداردهای قابل اجرا در این زمینه نیز فراتر رود.

  • مقررارت بین المللی

CHAUVIN ARNOUX محصولاتی را طراحی می کند که مطابق با مقررات و دستورالعمل های اروپایی از جمله موارد ذیل باشد.

  1. REACH در مورد استفاده از مواد شیمیایی
  2. IEC / EN 61010 در مورد ایمنی الکتریکی
  3. IEC / EN 61326-1 در مورد سازگاری الکترومغناطیسی

در آزمایشگاه های ما، در هر مرحله از فرآیند طراحی و ساخت، تست های کیفی و بازرسی دقیق انجام می‌گیرد. آزمایشهای مکانیکی، آزمایشهای آب و هوایی، آزمایشهای سازگاری الکترومغناطیسی، آزمایشهای ایمنی الکتریکی، آزمایشهای عملکردی و غیره.

انواع ارت سنجها شامل ارت تسترهای دو و سه سیمه و ارت سنجهای پیشرفته 4 سیمه، ارت تستر کلمپی، کیتهای ارت، قرقره های سیم ارت، تسترهای مقاوت عایقی، ترمومتر، دورسنج، ترموویژن، کالیبراتورها، کابل یاب ها، سنسورهای جریانی، سنسورهای ولتاژی، تسترهای جریان نشتی، مولتی فانکشن تسترها، سولارمترها، تسترهای پانل های خورشیدی، مولتیمترهای پرتابل صنعتی، مولتیمترهای کلمپی، دیتالاگرها، پاور آنالایزرها، انرژی آنالایزرها، دیتالاگرهای دما و رطوبت، فاز مترهای القایی، ولتاژ تسترها،فیوز یاب ها، تسترهای مخابراتی و شبکه، شبیه سازها و تجهیزات آموزشی، میلی اهم مترها و میکرو اهممترها، تسترهای میدان الکترو مغناطیسی، تسترهای پارامترهای شیمیایی، باد سنج ها، دماسنجها، ترمومترهای تماسی و ترمومترهای لیزری و ....  بخشی از محصولات ما هستند.

طراحی و تولید بخشی از اصول اولیه شاوین آرنوکس است. امروزه، گروه Chauvin Arnoux یکی از معدود شرکتهای موجود در بازار تجهیزت اندازه گیری است که امکانات تولیدی خود را حفظ کرده است و کنترل کامل خط تولید و مراحل کنترل کیفیت محصول را تضمین می کند.


در کشور فرانسه، سه سایت تولیدی واقع در منظقه نرماندی (Vire ، Villedieu-les-Poêles و Pont-L'Evèque) وجود دارد که تولید ابزارهای اندازه گیری برای گروه های زیر مجموعه چاوین مشتمل بر سه برند Arnoux® ، Metrix® و Enerdis® را انجام می دهند که شامل تولید و مونتاژ قطعات مکانیکی و ساخت و سیم کشی مدارهای چاپی است. سایت دیگری در منطقه میزیو(Meyzieu)، در حومه لیون، سنسورهای دما با برند Pyrocontrole® را برای کل دنیا طراحی و تولید میکند.

کاوین آرنوکس همچنین دارای سه کارخانه دیگر در کشورهای دیگر جهان می باشد (ایتالیا ، چین ، ایالات متحده) که این کارخانجات مجموعه تجهیزات تولیدی گروه را تکمیل می کنند.

حدود سی آکادمی فعال وجود دارد که تلاش می کند محصول جدیدی را در هر سال توسط Chauvin Arnoux طراحی و تولید نماید. ابزارآلات، برش ورق، فلزکاری، ماشینکاری، سیم پیچ، برد مدار چاپی، تزریق پلاستیک، رنگ آمیزی / چاپ پد، مونتاژ و چاپ در جنبه های مختلف به عنوان چرخه تولید یک محصول شناخته می شود. در این زمینه ها، نزدیک به 800 نفر نیروی متخصص برای تکمیل مراحل مختلف فرآیندهای تولید اشتغال دارند.

کلیه سایت های گروه دارای مجوز ISO 14001 توسط سازمان بین المللی Intertek می باشد.

WEB SITE: www.chauvin-arnoux.com

کاتالوگ جامع محصولات گروه Chauvin-Arnoux  فرانسه را از   اینجا   دانلود کنید

کاتالوگ اصلی محصولات گروه Chauvin-Arnoux  فرانسه با توضیحات فنی را از   اینجا   دانلود کنید


  ادامه