ممیزی بهره وری IPMVP
این مقاله در خصوص زمینه های فعلی صرفه جویی در انرژی ، ارائه شده در پروتکل اندازه گیری و مورد تایید مجمع بین المللی ممیزی (IPMVP) و ارائه راه حل های جدید اندازه گیری Chauvin Arnoux برای بررسی عملکرد انرژی به همراه معرفی آخرین تکنولوژی تولید گروه Chauvin Arnoux به نام Quali Star است.

انرژی: نگرانی اساسی در زمینه محدود کردن فزاینده است.
کاهش یا بهینه سازی مصرف انرژی بخشی از رویکرد توسعه پایدار است که بسیاری از کشورهای صنعتی ، به ویژه در اروپا ، در چارچوب پروتکل کیوتو امضا کردند. این توافق منجر به تقویت تدریجی اما مداوم مقررات با هدف کاهش انتشار CO2 شده است.

افزایش مداوم قیمت برق در چند سال گذشته روند چشمگیر و گسترده ای را نشان می دهد: افزایش قیمت انرژی در اروپا بار سنگین بر بودجه شرکتهای صنعتی اروپایی را به دوش می کشد. مطالعات متعددی به وضوح روند صعودی اخیر و قابل پیش بینی قبض های برق شرکت ها را نشان داده اند. وقت آن است که به روش های مقابله با این وضعیت نگاه کنیم.

افزایش مداوم قیمت برق در چند سال گذشته روند چشمگیر و گسترده ای را نشان می دهد: افزایش قیمت انرژی در اروپا بار سنگینی را در بودجه شرکتهای صنعتی اروپایی وارد می کند. مطالعات متعدد به وضوح روند صعودی اخیر و قابل پیش بینی قبض های برق شرکت ها را نشان داده اند. وقت آن است که به روش های مقابله با این وضعیت نگاه کنیم.
بررسی اخیر صورتحساب انرژی شرکتهای اروپایی نشان داده است که اگرچه در طول دهه 1990 از قیمت های انرژی نسبتاً پایدار بهره مند شدند ، اما در دهه گذشته شاهد تغییر در این وضعیت بوده ایم. تقاضای جهانی برای نفت ، منبع اصلی انرژی فسیلی مصرف شده ، در چند سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. بی ثباتی سیاسی در چندین کشور تولیدکننده نفت باعث افزایش قیمت پایه سوخت های فسیلی شده است. این افزایش قیمت باعث افزایش صورتحساب انرژی برای صنعت ، و بنابراین تجارت به طور کلی و همچنین مصرف کنندگان شده است. افزایش قیمت انرژی اکنون به طور مستقیم بر قیمت کالاهای تولیدی تأثیر می گذارد ، زیرا شرکت های صنعتی به ندرت هزینه های بالاتری را به خود جذب می کنند.

با توجه به هزینه های بالاتر که در حال حاضر روی سود تأثیر می گذارد ، شرکت های صنعتی نگاه جدیدی به بازده انرژی می گذارند و بسیاری در تلاشند با ارتقاء تجهیزات و یا زنجیر زدایی رویه های عملیاتی خود ، هزینه های خدمات آب و برق را کاهش دهند. کارشناسان هشدار می دهند که ، حتی اگر اهداف آنها خوب باشد ، مزایا فقط موقتی انجام می شود مگر اینکه تعمیر و نگهداری مناسب انجام شود.

 QUALISTAR + آنالایزرهای شبکه سه فاز + خنثی

اخیراً شاهد راه اندازی یک مدل جدید با نام C.A 8336 است. این نسخه شامل محاسبه توان DC ، محاسبات قدرت و مقادیر توان راکتیو است.
این دو کارکرد اخیر شامل مفاهیمی هستند که در تئوری شناخته شده بودند اما در ابزارهای اندازه گیری بی سابقه هستند.
از آنالایزر قدرت و کیفیت شبکه الکتریکی Qualistar + C.A 8336 می توان برای بررسی شبکه الکتریکی و تحلیل نتایج به طور موثر استفاده کرد.
مدل های Qualistar برای تیم های آزمایش و نگهداری ایده آل هستند ، طراحی برای تأیید سریع و پردازش ساده نتایج. این دستگاه به یک صفحه نمایش رنگی گسترده برای نمایش روشن سیگنال های الکتریکی متعدد در هر شرایطی مجهز شده است.

 

کاتالوگ جامع محصولات کمپانی Chauvin Arnoux فرانسه را از       اینجا       دانلود کنید.

 


  ادامه