دراک در حال حاضر یکی از برندهای زیر مجموعه گروه تجاری GE Measurement & Control است. Digital Solutions یکی از زیر شاخه های تجاری شرکت چند میلیارد دلاری GE است.گروه تجاری GE دارای دفاتر و امکانات تولیدی در سرتاسر جهان است که در آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه و آسیا حضور چشمگیری دارد. GE برای تقویت نظارت بر شرایط، سنسورها و قابلیت های بازرسی، نمونه کارهای خود را با مالکیت چندین برند معتبر گسترش داد که از آن جمله میتوان به Nexus Controls و Druck و Waygate Technologies و Bently Nevada اشاره کرد.

از سال 1972 محصولات دراک با نوآوری های تکنولوژیکی و تمرکز بر برنامه های کاربردی، جهانی از تجهیزات با فشارهای متنوع را پدید آورده است. Druck طیف گسترده ای از سنسورهای فشار و ابزار  آزمایش / کالیبراسیون برای کارگاه ها و آزمایشگاه ها را تولید کرده و از انواع مختلفی از کاربردها از هوافضا تا زیر آب و از صنعتی تا پزشکی از تجهیزات برند دراک استفاده می کنند.

فناوری سیلیکون از قابلیتهای بالایی برخوردار است و گروه تجاری Druck GE، رهبری جهانی در میان عرضه کنندگان این نوع تجهیزات است. سنسورهای مبتنی بر فناوری سیلیکون Druck بسیار قوی و جمع و جور هستند و ویژگی های عملکردی عالی را از خود بروز می دهند و به همین دلیل به راحتی برای بسیاری از برنامه های مرتبط در بسیاری از صنایع مختلف استفاده شده اند. برای کاربردهای با فشار بسیار کم، یک فناوری بر اساس سنسورهای القایی بطور خاص توسعه یافته است.

گروه تجارت BHGE's Druck یکی از جامع ترین و از لحاظ فنی پیشرفته ترین تجهیزات مهندسی و پردازش سیلیکون است. این شرکت تنها با معدود شرکت هایی در سراسر جهان است که سیلیکون خام را با استفاده از تکنیک هایی مانند میکروماشین کردن، به محصولات نهایی تبدیل می کند.

Druck محصولات خود را در سراسر جهان از طریق شرکتهای طرف حساب محلی، متخصصان محصول منطقه ای و مهندسان پشتیبانی می کند و بدین ترتیب یک شبکه جهانی از خدمات با ارائه دوره های آموزش کالیبراسیون معتبر ملی و دوره های آموزشی در دسترس همگان است.